Main Menu

kiikariseppää

Started by mehtäneläin, October 26, 2005, 22:59

Previous topic - Next topic

mehtäneläin

tunteeko/tietääkö joku suomessa oleskelevaa "kiikariseppää"?

tiedän että niitä ompi ainaski yks olemassa mutta kun ei oo muuta tietoa...

puhelinnumeroa,sähköpostia,mitätahansa...

SaTi

http://www.kolumbus.fi/mikko.karki/services.htm">http://www.kolumbus.fi/mikko.karki/services.htm

Silent killer

Moi....

Tässä olis vielä yksi seppä...

OPTI FOCUS

Puh nro : 020/8300030.........
terv: Silent Killer

mehtäneläin

kiitos...teihin voi aina luottaa :D

west

veijo kärki. Airaksela lähellä kuopiota.hyvä nopea ja edullinen
i am slaughter so i know...

kampsa

itellä on ollut kyllä kokemukset kärjen huolloista ihan muuta,,,

kesällä "korjautin" tasconi kärjellä kun säädöissä oli hämminkiä,,

kehui korjanneensa sen ym,,

kokeiltuani kiikaria huollon jälkeen ta5 kurssilla lohtajalla, totesin että ei toimi edelleenkään,,

kärki ei uskonut että klikit ei pysy saman kokoisena kun koroa säätää?

olin asian testannut ja tiesin että asia oli näin.

huolto papruissa väittää testanneensa kollimaattorissa kiikarin, puhdistaneen sisukalut, tärinä testanneensa ym,,

asiasta keskusteltuani puhelimessa vaikutti olevan jokseenkin haluton ns, takuuna korjaamaan kuntoon sitä ja sitten ostin meoptan kun hermot meni,,

kaverini otti tascon ja korjautti sitten sen opti-focuksella joilta tuli aika mielenkiintoista palautetta kärjen tekemästä huollosta,,

kiikarin linsseissä sisällä oli sormenjälkiä, ja rasvaa,,(puhdistettuko?)

syy säätö kliksien muuttumiseen oli ainoastaan että sisukalut olivat likaiset tornien kosketuspinnoiltaan myös.

lisäksi kiikarissa oli kasausvirhe, josta syystä paralaksi toimi miten sattuu,, ynnä että kiikarissa oli kosteutta sisällä kun ei ollut typpikaasuja sisällä.

typetys oli työlistalla muistaakseni myös.

puhelimessa meni usko kärjen juttuihin ihan täysin kun puheli että klikkien vaikutukset näkyy kollimaattori testissä hyvin, ja huoltolapuissa luki tehtyjen töiden kohdalla kollimaattori testaus.

totesin itekseni ettei ole tainnu kiikari saada kuin valohoitoa,, joka arvio osoittautui aikalailla oikeaksi opti-focuksen huollon jälkeen.

ja eikä ole tainnu kollimaattoria nähdäkään,,

empä taida enää kärjen palveluksia tarvita tämän jälkeen.

ja syynkin taidatte ymmärtää,,
\"asialliset hommat aina hoirethan,vaikka muuten eletäänkin kuin siat pellos\"

jartsu

Aivan samoin olen kokenut Kärjen korjaukset.

On ollut jos jonkinmoista halpis putkea ja kun ei korjaantunut niin sitten on lopulta saanut toisen aina tilalle.

Olen monia vuosia optifocusta jo käyttänyt ja siellä on saatu kuntoon vaikka on ollut kalliimpi kuin Kärki, mutta Kärjelle olen maksanut turhasta ja matkat päälle.

Silent killer

Quote from: "jartsu"Aivan samoin olen kokenut Kärjen korjaukset.

On ollut jos jonkinmoista halpis putkea ja kun ei korjaantunut niin sitten on lopulta saanut toisen aina tilalle.

Olen monia vuosia optifocusta jo käyttänyt ja siellä on saatu kuntoon vaikka on ollut kalliimpi kuin Kärki, mutta Kärjelle olen maksanut turhasta ja matkat päälle.

Suomessa ei ole kuin OPTI FOCUS..joka työstää hyvin.. esim ristikon muutostyöt..Ja tämän johdosta puh.numeron laitoinkin..

P.S Kannattaa kuitenkin huomioida kiikarin merkki , ja myös se että 100 %:sesti työn onnistumiseen ei voi  tuudittautua kysymyksessä on niin herkkä laite , että aivan parhaan tuloksen saa (jos on mahdollisuus ) ..niin lähettää kiikari sen valmistajalle.

Ja Tascon kohdalla yleensä on kyse siitä yksinkertaisesta syystä että se on laadullisesti  aika heppoinen mitä tullee tähän TA- toimintaa..

Rekyyli  "lahottaa" kyllä huonompilaatuiset kiikarit nopeasti..

On tasan kaksi vaihtoehtoa , joko käytättää kiikaria kiikarisepällä ( ja maksaa aika hunajaa )  , tai ostaa kerralla hyvän kiikarin ja maksaa kerran siitä ja sitten onkin takuuta sellaiset 30 vuotta..

Merkillä on väliä... :D
terv: Silent Killer