300 WinMag lataus

Started by Metsäläinen, August 11, 2019, 17:16

Previous topic - Next topic

Metsäläinen

Osaisiko joku antaa lataus neuvoja 300 Win Mag:iin luoti 11,7g Fox  Ruutina käytössä N165 nallit CCI LR MAG olisiko vv-opaan 11,7g Natukan arvoilla hyvä aloittaa 

Sguggeboy

Vihtavuoren oppaan arvoilla itse latasin Barnes ttsx 180 grainia(11,7g) 300win mag iin.CCI magnum nalli.N165llä toimi paremmin kuin N160llä(kasat).75,5 grainia tuotti parhaan tuloksen 5 laukausta n 50 mm.Ase Browning Bar mk3.Lähtöjä en ole mitannut.Itse aijjon tuohon kokeilla 200grainin TTSX sää(nousu 11).

Metsäläinen

Nyt on lataus ja ammunta kokeita tullut tehtyä Fox luodilla ja parhaat kasat ovat olleet n. 25mm /100m joka on mun mielestä ihan hyvä kun tietää ampujan.
Ase on JJ-90  LW (10 nousulla) rst-piipulla jonka laitettiin keväällä Ensio Firearmmissa (palvelu pelaa)samalla Riku laittoi Borelock suujarrun jos joskus vaikka laittaisi tötterön päähän.Lataustietoja en sen paremmin anna Ruutina olen käyttänyt N165 aika lähellä maks.määrä, Hylsynä SAKO , nallina CCI LRMAG.
Jos vaikka pääsisi heti huomenna testaan tositoimissa.

Tommiruu

Kysytäänpäs tässä ketjussa, että mitenkäs väki tekee 300WM:n niippauksen kanssa?

Minulla on Dillonissa Forsterin non crimping luodinasetusholkki ja viimeisenä sitten erillinen krimppausholkki, mutta liekkö sen käyttö tarpeellista?

Metsäläinen

Joskus koitin niippausta mutta en huomannut mitään sanottavaa eroa, paitsi kun jättää tekemättä niin on yksi vaihe vähemmän