Olutmalja versio 2013

Aloittaja mika, huhtikuu 03, 2013, 12:10

« edellinen - seuraava »

338JJ

Pitääkö osallistujan olla TA-Killan jäsen?

mika

En tiedä minkä kannan hallitus haluaa ottaa mut toi Iittala on periaatteessa vuokrattu killan varoilla jäsenten käyttöön. Mun mielestä olis epäreilua niitä kohtaan jotka ovat maksunsa (pienen) maksaneet. Sillä saa kuitenkin melko paljon rahalle vastinetta.

Joku vastuullinen ottakoon wirallisen kannan. JKr, HJu, er, JoPo, MHa ja ketä muita nyt siellä norsunluutornissa istuu. :)
CHAIRBORNE - USB Troop

338JJ

Jäsenyyshän on kyllä vetämässä mutta mahtaako valmistua ajoissa.......tämä kilpailu vaikuttaa parhaalta mahdolliselta, kun jää turhat tärkeilyt ja tosikkomaisuudet pois. :clap:  :violin:

mika

Jaa no sitten se onpi eri juttu. Ei muutakun mukaan ja matkaan.
CHAIRBORNE - USB Troop

JoPo

Otathan Mika huomioon, että samana päivänä on myös PAASilla 100 m rata varattuna...  :doh:
t:-jopo
sihteeri(at)takilta.fi

mika

Ai? Ja se haittaa toimintaa 300m radalla miten?
CHAIRBORNE - USB Troop

JoPo

No kun mulle jäi sellanen kutina, et jossain vaiheessa oli puhetta siitä, että jos ammutaan 300 m radalla, satasella ei silloin vois ampua  :think: Yritin löytää aiheesta jotain keskustelua, mutten sitä löytänyt. Saattaa olla, että aihetta on sivuttu jossain, mutta kirjausta siitä ei löydy.

Ehkä se kannattais vielä varmistaa... Varmaankin er tietää asiasta tarkemmin.

Merkkasin Olutmaljan nyt kumminkin Killan kalenteriin.
sihteeri(at)takilta.fi

HJu

Iittalan vuoroille voi ei-jäsen osallistua 15e ratamaksulla. Tällainen päätös on tehty.
Terveisin,

HJu

hj

Moi,

100m radalla ja 300 m radalla ei saa ampua siten, että toisen radan ampujat käyvät tauluilla samaan aikaan kun toisella radalla ammutaan. Syynä se, että em. ratojen välissä ei ole vallia, jolloin syntyy vaara siitä, että jotakuta "ammutaan selkään".

Tämänhän ei tietenkään kannata antaa haitata toimintaa: lyödään esimerkiksi kummankin radan ammunnajohtajille radiopuhelimet käteen ja koordinoidaan näiden avulla yhtäaikaa tapahtuva tauluilla käynti. Tällöin edellä mainittua vaaraa ei synny.

hj

JoPo

Näinhän se menikin, kiitos hj. Joku muistikuva mulla oli, vaikkei ihan oikea ollutkaan  :whistle:
sihteeri(at)takilta.fi

msk

Mjaa.. Vai tälläistä. Onneksi tuli ostettua farkku-volvo, niin on tilaa kärrätä oluet kotiin  :think: ..
Member of DTA SRS alliance

mika

Mulla ei taida tällä hetkellä löytyä kaapista kun m/39. Joten mennään sillä. Old skool. :)
CHAIRBORNE - USB Troop

Tuulos

Jos Vantaalta päin saa kyydin järjestymään niin voisi tulla tarjoamaan sixpäkin olutta voittajalle.  :lol:

msk

Näillä näkymin mun kyydissä pääsee vantaalta pari kaveria, mutta kaljan sijasta pitäis saada dieseliä :D
Member of DTA SRS alliance

Tuulos

Varaan paikan dieselmaksua vastaan.  :)